week 1 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Jurgen Vink - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Jurgen Vink - WaarBenJij.nu

week 1

Door: Jurgen Vink

Blijf op de hoogte en volg Jurgen

15 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Voor onze reis zijn we op zondag 12 november met het vliegtuig vanuit Keulen gegaan. We kwamen rond 10 uur aan op het treinstation in Manchester. toen wisten we niet hoe wij naar Sheffield moesten komen. we zouden met de trein kunnen gaan maar uiteindelijk zijn we met 20 personen met de taxi gegaan voor 15 pond.

Eenmaal aangekomen in Sheffield was het ongeveer half 12. we waren er erg vroeg dus toen gingen we kijken wat we tot 4 uur moesten doen. eerst even een hapje gaan eten en toen het centrum in gegaan. Dat duurde nogal lang want je kon nergens naar binnen met zoveel koffers dus liep je de hele tijd rond. uiteindelijk werden we opgehaald door ons gastgezin. die avond zijn we vrijwel meteen weer weggegaan met Micheal de man van het gastgezin. hiermee zijn we de busreis gaan uitvoeren die wij de volgende dag moesten gaan doen om naar het college te komen.

maandag 13-11-17:
op de maandag hebben zijn we naar het college in Hillsborough geweest. daar hebben we kennisgemaakt met de school. dat was wel leuk daar hebben we namelijk samen met wat studenten van het college een fittest doen. daar zat ook een massage les bij. savonds zijn we met een groep de stad in gegaan en hebben we voetbal gekeken.

dinsdag 14-11-17:
Op de dinsdag zijn we naar het Chesterfield college geweest. hier gingen we een dag volgen van engelse studenten. we begonnen met een sportles toevallig was dit weer een fittest. hieruit bleek dat de Nederlandse studenten fitter waren dan de Engelse. later moesten we nog opdrachten en fitness oefeningen uitvoeren. dat was erg leuk om te zien hoe het daar op school werkt.

gastgezin:
ik zit samen in een gastgezin met Ivo dat vind ik erg leuk want is een goeie vriend van mij. wij zitten bij een man en een vrouw genaamd Micheal en Sandra. ze zijn erg lief en zorgzaam. micheal is helemaal gek van voetbal en weet er veel vanaf. dit deelt die ook graag met ons en vinden we ook interessant. Sandra werkt erg hard en staat altijd voor ons klaar als we wat nodig hebben.

16-11-17 Johnny Nelson

Op 16-11-17 is Johnny Nelson op Sheffield College langs gekomen om een presentatie te geven. deze presentatie ging over dat je altijd moet blijven geloven in je doelen. Als je er hard voor werkt je alles kunt bereiken.

hij begon meteen erg enthousiast en iedereen had meteen de aandacht erbij. daar hebben leraren zelfs nog moeite mee om dat zo goed te doen. hij begon met een introductie over zichzelf. hij deed erg veel met ons daarmee bleef je makkelijk de aandacht erbij houden.

Zijn doel wat die ons mee wilde geven was dat je altijd je best moet blijven doen en voor jezelf op moet komen. Hij bracht dit op een erg mooie en leerzame manier. hij nam mensen van de opleiding op de voorgrond en probeerde ze erg zelfverzekerd te maken om rare dingen te doen voor de groep.

hij inspireerde mensen denk ik wel met deze presentatie. dit denk ik omdat hij uit eigen ervaring dingen deed vertellen. hij vertelde dat als je echt wat wilt bereiken je er hard voor moet werken en er je best voor doen.